استاندار خراسان رضوی گفت: احداث آزادراه حرم تا حرم طبق برآورد صورت گرفته، ۲۵۰ هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد و مولد سازی یکی از راه‌های تأمین این اعتبار است.

احداث آزادراه حرم تا حرم ۲۵۰ هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری عصر شنبه در نشست با اعضای مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی ضمن گرامیداشت روز مجلس و یاد و خاطره شهید آیت‌الله مدرس اظهار کرد: یکی از راه‌هایی که می‌تواند در اتمام پروژه‌های استان مؤثر باشد، موضوع مولدسازی است.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: با مولدسازی دارایی‌های دستگاه‌های اجرایی، پروژه‌های استان به اتمام خواهند رسید و این ظرفیت به درستی مورد استفاده قرار نمی‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه از مسیر مولدسازی املاک مربوط به وزارت راه و شهرسازی، می‌توانیم پروژه‌های مرتبط با موضوع راه‌های ارتباطی استان که در حفظ جان مردم مؤثر است را به نتیجه برسانیم، گفت: در چنین فرآیندی می‌توان با مولدسازی املاک مازاد هر دستگاه، پروژه‌های آن مجموعه را به اتمام رساند.

نظری با اشاره به تدوین پنج بسته راهبردی برای اتمام پروژه‌های استان خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش، بهداشت و درمان و همچنین ورزش از جمله مهم‌ترین این حوزه‌ها هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.